Elektrikli araçlarlarla ilgili kapsamlı bir araştırmanın sonuçları yayınlandı. Avrupa genelinde yapılan bu araştırmada; elektrikli otomobil almak isteyen herkesin tercihini çok farklı markalar lehine kullanmaya açık olduğunun altı özellikle çizildi.

Bosch, bir milyondan fazla şarj istasyonuna erişim sağlıyor Bosch, bir milyondan fazla şarj istasyonuna erişim sağlıyor

Tercihler 6 marka üzerinde yoğunlaşıyor!

2024 EV Perakende Araştırması'nın sonuçları, alıcıların ortalama altı farklı markayla ilgilendiğini gösteriyor. İşte o markalar ve ilgi yüzdesi!

İlk sırada Audi (%54) yer alırken onu BMW (%52) ve Volkswagen (%48) takip ediyor. Tesla yüzde 43 ile dördüncü sırada yer alıyor. Mevcut farklı elektrikli ürün gamlarına rağmen Mini (%10), MG (%7) ve DS (%4) geride kalıyor. Ford ise yüzde 24 ile yer alıyor. Buna karşılık Volvo, Dacia, Renault, Nissan ve Peugeot müşterilerin radarına çok daha geç giriyor. Çin markası BYD, potansiyel alıcıların yüzde 20' civarında ilgi görüyor. Nio, MG ve Xpeng gibi diğer Çin markaları ise oldukça geride yer alıyor.

Editör: Abdullah KURTAY