Yamaha Motor, kurulduğu ilk günden bugüne benimsediği KANDO felsefesinden hareketle tasarımdan, üretime, satıştan satış sonrası operasyonlarına kadar, iş akış süreçlerinin her aşamasında müşterilerine beklentisinin ötesinde bir deneyim sunmayı amaçladı.
Müşterinin duygusunu yönetme ve değerli hissettirme
2 gün süren eğitimlerde öncelikle Yamaha bayi ve çalışanlarının müşteriyi anlama ve empati kurma yetkinliklerini geliştirmesi, müşteri deneyiminin her aşamasını en doğru şekilde yönetebilmesine odaklanıldı. Eğitimlerde empati faktörlerinin algılanabilmesi, müşteriyi değerli hissettirmenin basit ama etkili yolları, Yamaha’nın her hizmet noktasında standart ve üstün hizmet vermesinin öneminin kavranabilmesi, müşterinin duygusunu yönetme ve değerli hissettirme hakkında bilinç kazanımı gibi konularda bilgilendirme yapıldı.
Eğitimler gelecek yıllarda da devam edecek.
“Dönüşüme ayak uydurabilmek, premium marka imajını daha da ileriye taşıyan bir marka olabilmek ve müşterilerimize beklentinin ötesinde bir deneyim sunmak için kendimizi her gün geliştirmeye devam ediyoruz” diyen Yamaha Motor Türkiye Genel Müdürü Hakan Kaya, “Bu gereklilikten yola çıkarak müşteriyi anlama sanatı üzerine bayilerimize yeni bir bakış açısı kazandırmak istedik. Elde edeceğimiz gelişime dair gözlemlerimizi dikkate alarak gelecek yıllarda da bu eğitimleri aralıksız devam ettirmek ve deneyimlerimizi güce dönüştürmek niyetindeyiz” sözlerini ekledi.