Takım Patronu Mike Krack, İtalya Grand Prix'sine nasıl hazırlandıklarınjı ve Zandvoort'ta zorlukla kazanılan bir puanı değerlendiriyor.

"Zandvoort'ta çok güçlü bir Eleme seansı geçirdik: Muhtemelen gerçekte olduğumuzdan biraz daha güçlüydük çünkü Hamilton dışarıdaydı, Sainz dışarıdaydı ve diğer tüm orta saha koşucularını yenmeyi başarmıştık. Bunun iki nedeni olduğunu düşünüyorum: Stroll ve Alonso olağanüstü bir iş çıkardılar ve takım lastikleri ve trafiği yönetme konusunda gerçekten iyi iş çıkardı. Cumartesi günü en iyi halimizde olmak ve bundan maksimum verimi almak meselesi. Daha iyisini yapabileceğimizi sanmıyorum. Yarışa 8. ve 9. sıradan başladık, bu AMR24'ün temposuna bakarsanız maksimumdan daha fazlasını görürsünüz.

"Zandvoort'ta iyi savunma yapabilmek için geçmek zor ve biz de stratejimizi buna göre optimize ettik, hiçbir yerde zaman kaybetmemeye kararlıydık. Gasly yarışın başında, ilk virajda bizi geçti ve ondan sonra bizden biraz daha hızlıydı ve yeri geri alma şansımız yoktu. Yarışın sonunda, Hülkenberg tarafından neredeyse yakalanıyorduk ve puanla eve dönmek için çok çabalamak zorundaydık."

HIZ ANALİZİ
"Pazartesi günü, Silverstone'daki AMR Teknoloji Kampüsü'nde Hollanda Grand Prix'sinin analizini yaptık . Yarış temposu analizimiz McLaren'in bir adım daha attığını ve ikinci, üçüncü ve dördüncü takımlara aynı mesafede olduğumuzu gösterdi. Sonra, iki onda birlik mesafede beş takım var. Bu grupta nerede olduğunuz, dokuzuncu veya 18. sırada olup olmadığınızı belirler. Şu anki gerçeklik bu. Bir puanla ayrılmak iyi bir çabaydı - ancak orta saha grubundan biraz daha önde olmamak hala hayal kırıklığı yaratıyor."

MONZA'NIN BİLİNMEYENLERİ
"Bu hafta sonu çok fazla bilinmeyen var. Pist tamamen yeniden kaplandı, bunun tutuşta artışla birlikte gelmesini bekliyoruz, şikanlar hafifçe yeniden hizalandı ve bordürler yenilendi - bu yüzden bunu anlamak, lastiklerin nasıl davrandığını anlamak, kurulum kararları almak için önemli bir faktör olacak. Burada hata yapanın puan alma şansı çok azdır. Puan almak istiyorsanız orta grubunun önünde olmalısınız. Artık bu kadar basit."

DÜŞÜK SÜRTÜNME
" Monza, uzun düzlükleri olan çok hızlı bir pist ve Zandvoort'un aksine burada geçiş yapabilirsiniz, bu yüzden kesinti olmadan bir yarış daha yaparsak, muhtemelen arabaların tempo sırasına göre koştuğunu göreceksiniz. Diğer herkes gibi, Monza'ya düşük sürtünmeli bir paket getireceğiz. Bizimkinde yeni bir ön kanat, yeni bir arka kanat ve yeni bir kiriş kanadı var. Gerçekten bir seçim değil: Eğer özel bir Monza paketiniz yoksa, yarışmak için gelmenin pek bir anlamı yok."

ÇEKME
"Geçmişte, Monza'da takımların bir çekme hattı kurmaya çalıştığını gördük, bir arabayı diğerinin arkasında hız artışı için hava akışında bekletiyorlardı - özellikle bir sürücü yarış dışıysa ve zaten arkadan başlayacaksa, örneğin bir güç ünitesi cezasıyla. Her iki araba da mücadele ediyorsa, prosedür gerçekten dikkatli bir şekilde ayarlanmalıdır - özellikle de zamanlamanın şu anda ne kadar karmaşık olduğu düşünüldüğünde. Çok akıllı olmaya çalışmamaya dikkat etmelisiniz. Çekme hattı her şey değildir: Araba önünüzdeyken, virajlarda çok fazla yere basma kuvveti kaybedersiniz.

"Turu bitiren birinden çekiş yakalamak için biraz şans - veya zeka - gerekir. Parabolica'ya yaklaşırken arka düzlükte hızlı bir arabanın yolundan çekilirsiniz ve ardından turunuza başlamak için arkaya geçersiniz ve ana düzlüğün yarısı boyunca çekiş alırsınız."

ÖZEL BİR YER
" Monza gerçekten özel bir yer - genellikle her yer kırmızı. Atmosfer inanılmaz. Geçtiğimiz hafta Zandvoort'ta müzik ve dans vardı; burada sadece Ferrari, Ferrari, Ferrari. Tifosi'nin toplu safları arasından yürümek biraz korkutucu olabilir - ama ben bundan keyif alıyorum. Sezonun son Avrupa yarışı için pist de kalabalık olacak."