Listedeki sıralamasını bir önceki yıla göre 4 basamak birden yükselten Petlas, değerini en çok artıran lastik üreticisi oldu.
Dünyanın önde gelen uluslararası marka değerleme ve strateji kuruluşlarından Brand Finance, 2023 yılında Türkiye’nin en değerli markalarını açıkladı. Bu yıl 17’ncisi yayımlanan “Türkiye’nin En Değerli Markaları” raporunda 62’nci sıraya yerleşen Petlas, en güçlü ve değerli 100 Türk markası arasında yükselmeye devam etti. Çalışmaya göre, Türkiye’deki en değerli 100 markanın toplam değeri 16 milyar dolardan 15,6 milyar dolara gerilerken, sıralamasını bir önceki yıla göre 4 basamak yükselten Petlas, marka değerini artıran tek lastik üreticisi oldu. Petlas ayrıca marka derecesini A’dan A+ kategorisine yükseltmeyi başardı.
“Türkiye’nin bayrak taşıyıcı markası olarak değerimizi yükseltiyoruz”
Petlas’ın Türkiye’nin ilk ve tek lastik test pistine sahip markası olduğunu aktaran Ertuğrul Boran, "Brand Finance tarafından hazırlanan rapor kapsamında, Petlas’ın ülkemizin tüm sektörlerden en güçlü ve değerli 100 markası arasındaki yükselişi “Türkiye’nin Lastiği Dünyanın Tercihi” sloganıyla çıktığımız bu yolculukta markamızın doğru stratejiyle büyüdüğünün bir göstergesi. Bu başarı için tüm Petlas ve AKO Grup çalışanlarına, iş ortaklarımıza, markamızı tercih eden tüketicilerimize ve kurumsal müşterilerimize teşekkür ederiz” dedi.
Dünya’nın önde gelen bağımsız marka değerleme ve strateji danışmanlık şirketleri arasında yer alan Brand Finance’in Türkiye’nin en değerli ve en güçlü markaları raporu, yıllık olarak hazırlanıyor. Raporda Türkiye’nin tüm sektörlerden en güçlü ve değerli 100 markasının yıllık performansı değerlendiriliyor.