Türkiye’nin 12 istatistiki bölgesinde farklı ses gruplarının dahil edildiği araştırmada katılımcılar Yamaha Motor’u “En Cool Motosiklet Markası” seçti.
“Kuruluşundan bu yana teknolojiyi özgün yaşam tarzı yaratma çabasıyla işleyen Yamaha Motor, tüm dünyada kitleleri peşinden sürükleyen marka oldu” diyen Yamaha Motor Türkiye Genel Müdürü Hakan Kaya, “Markamızın savunduğu Kando felsefesi, müşteri beklentilerinin üzerinde teknoloji ve hizmet yaratma çabamızın çıkış noktası. Teknolojimiz, tasarımlarımız, sunduğumuz yaşam biçimi, çevre ve insan duyarlılığımız, karizmatik duruşumuzu destekleyen önemli yapı taşlarımız. Savunduğumuz ilkelerin tüketici tarafından da benimsenmesi bizim için son derece önemli, “Cool Markalar Araştırması” sonucu ile de bunu kanıtlamış olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz” dedi.