Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW tarafından hayata geçirilen gastronomi projesi BMWlicious, reklam pazarlama, iletişim ve halkla ilişkiler alanlarında ödüller kazanmaya devam ediyor.
Bu yıl beşincisi düzenlenen Prida İletişim Ödülleri'nde Influencer İlişkileri kategorisinde Başarı Ödülü'ne layık görülen proje; reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında üretilen işleri, "bütünleşik pazarlama" anlayışıyla değerlendiren Brandverse Awards'ta da Etkili İçerik Üretimi kategorisinde Gümüş ödülün sahibi oldu. Ayrıca proje bu sene 20’ncisi düzenlenen Altın Pusula Ödülleri’nden biri “Büyük Ödül” olmak üzere beş ödülle döndü. İstanbul Marketing Awards’ta da iki ödüle layık görülen BMWlicious Projesi bu yılki ödül sayısını böylece dokuza yükseltti.
Bölgesel tatlar ve lokanta kültürünün keşfi
Gastronomi alanının Türkiye’de giderek değer kazandığını ve mutfağın ötesine geçerek ekoloji ile sürdürülebilir tarım gibi geniş kapsamlı konuları da şemsiyesi altına aldığını belirten Borusan Otomotiv İcra Kurulu Başkanı Hakan Tiftik, “Gerçekleştirdiğimiz BMWlicious projesi ile Türkiye’nin dört bir yanındaki bölgesel tatların, lokanta kültürünün keşfedilmesine imkân tanıdık. Bu noktada beraber yola çıktığımız saygın ve değerli şeflerimiz Şemsa Denizsel, Ali Ronay ve Maksut Aşkar’a kıymetli katkılarından ötürü çok teşekkür ediyorum. Bu güzel proje ile İstanbul Marketing Awards'ta kazandığımız iki ödüle ek; Prida İletişim Ödülleri’nde Başarı Ödülü’ne, Brandverse Awards'ta Etkili İçerik Üretimi kategorisinde Gümüş Ödül’e, 20. Altın Pusula Ödülleri’nde ise hem Büyük Ödül’e hem de farklı kategorilerde dört ödüle layık görülmenin mutluluğunu ve gururunu yaşıyoruz. Bu başarıda emeği geçen şeflerimizi ve tüm çalışma arkadaşlarımı yürekten kutluyorum" dedi.