Tamamen elektrikli bir model baz alınarak geliştirilen Yeni KONA, fütüristik bir tasarımla öne çıkıyor. Önceki jenerasyona göre yükseltilmiş bir şekilde karşımıza çıkan model, evrensel bir mimariye ve değişik zevklere hitap eden motor tiplerine ve versiyonlara sahip.
- Tamamen elektrikli (BEV) başta olmak üzere, hibrit elektrikli (HEV) ve içten yanmalı motor (ICE) opsiyonlarıyla gelen KONA, daha fazla sportif bir görünüm ve sürüş isteyenler için de N Line versiyonunu sunuyor.
Yeni KONA, ödüllü IONIQ serisini takip ederek çok daha yenilikçi ve geliştirilmiş EV fonksiyonelliği ile bir adım öne çıkıyor. Sürdürülebilir mobilite ve teknoloji odaklı tasarım düşüncesine bağlılığını koruyan Yeni KONA, aynı zamanda çeşitli aktarma organlarıyla da hem sürüş hem de yakıt ekonomisine vurgu yapıyor.
Kullanıcılara maksimum yaşam alanı sağlamak için...
Yeni KONA, daha dinamik bir sürüş için sürücü odaklı iç mekan sunuyor. Daha cesur kabiniyle estetiğe de önem veren otomobil, SUV hissiyatını da artırmış. Kullanıcılara maksimum yaşam alanı sağlamak için bir önceki nesle göre (EV) 150 mm daha uzun bir şekilde geliştirilmiş. Böylece uzunluğu 4.355 mm'ye çıkarılan otomobilin yine önceki modele göre genişliği 25 mm ve dingil mesafesi de 60 mm artmış.
Yeni KONA, çoğu aracın aksine, tamamen EV modeller başrol olarak geliştirilmiş. Bu geleneksel olmayan yaklaşım, Yeni KONA’nın tüm versiyonlarına teknoloji odaklı tasarım felsefesi getirmiş oldu. Kısacası, benzinli motor tipindeki tasarım da elektrikli modelleri anımsatıyor.
Parametrik yüzeylerle dolu bir otomobil
Tasarımdaki piksel grafik ayrıntılarına yine pikselden ilham alan 19 inç alaşım jantlar destek veriyor. İsteğe bağlı olarak tercih edilebilen siyah yan aynalar ve tavan rengiyle satın alınabilecek olan otomobil, N Line versiyonda da daha geniş hava girişlerine sahip gövde kitiyle sükse yapıyor. N Line versiyon, çift çıkışlı son susturucu ve gümüş renkli yan marşpiyellere sahip.
Hyundai, Yeni KONA modeliyle ilgili daha fazla detayı önümüzdeki aylarda açıklayacak.