MOTOSİKLET

Yamaha Motor Academy hedef belirledi

Yamaha Motor’un 12 Avrupa ülkesini kapsayan, en iyi müşteri deneyimini sunmak için oluşturduğu Yamaha Motor Academy eğitimleri başlıyor.

  • Yamaha Motor Türkiye’nin yurtiçindeki 40 yetkili ve 6 uydu bayisini dahil edeceği eğitim programında, markanın 5 temel prensibi “Motivasyon, Özen, Bilgi, Tutku ve Memnuniyet” odağında yüksek kaliteli iş eğitimleri ve teknik eğitimlerin yanı sıra iş geliştirme fırsatları da sunulacak.
  • Yamaha Motor bu eğitimler sonucunda yüzde 100 müşteri memnuniyet oranına ulaşmayı hedefliyor.

Yamaha Motor Academy, Ocak 2022 tarihinden itibaren 12 ülke için 10 farklı dilde, 100’den fazla modülden oluşan 12 yeni öğrenme seçeneğiyle eğitimlere başlıyor. Önümüzdeki 2 yıl içinde Yamaha Motor Avrupa’nın faaliyet gösterdiği tüm ülkelerde kullanılacak eğitim programıyla; programa katılan her çalışanın, bilgi ve beceri seviyesini artırması, ekibine kişisel katkıda bulunarak iş performansının yükseltilmesine yönelik katılımcı olması, bayi ve servislerden içeri giren her müşteriye kusursuz bir deneyim sunması hedefleniyor.

Yamaha dünyasının keyfini yaşatmak için…

Yamaha yetkili bayileri, Yamaha’nın kusursuz teknolojisini taşıyan motosikletleri en doğru bilgi ve yönlendirme ile satmanın yanı sıra müşteri beklentilerini aşan mükemmel bir deneyim ve hizmet sunma konusunda kritik bir role sahip. Kando felsefesini benimseyen ve müşteri beklentilerini ilk sıraya koyan Yamaha, satış öncesi ve sonrasında motosiklet sürücülerine mükemmel hizmet vermek için daima çalışıyor.

Sağlıklı ve müşteri odaklı bir bayi organizasyonu yürütmek için tüm disiplinlerdeki çalışanları eğitmek üzere oluşturulan ve tüm Avrupa’yı kapsayan Yamaha Motor Academy Eğitim Programı, tüm Yamaha bayileri ve çalışanlarına geniş çapta erişilebilir, çevrimiçi ve çevrimdışı eğitim programları sunuyor. Programla çalışanlar, eğlenceli ve etkili yöntemlerle yalnızca bilgi ve becerilerini artırmakla kalmayıp aynı zamanda kariyer fırsatları da yakalayabiliyor.

En modern teknolojilerle en son öğrenme ve eğitim yöntemleri izlenerek geliştirilen programda katılımcılarla kapsayıcı ve etkileşimli bir şekilde iletişim kuruluyor. Platformda gerçekleştirilen eğitimleri Yamaha bayi ve çalışanları günün herhangi bir saatinde bilgisayar ve akıllı telefon üzerinden takip edilebiliyor.

Yamaha Motor Türkiye %100 müşteri memnuniyetine odaklanıyor

En yüksek müşteri memnuniyetine ulaşma prensibi ile benimsediği 5 temel değer olan “Motivasyon, Özen, Bilgi, Tutku ve Memnuniyet” odaklı eğitim programı, bayi ve çalışanların Yamaha’nın yüksek standartlarını karşılayacak bilgi, beceri ve yaklaşıma sahip olmasını sağlayarak günlük işleyişte müşterilerle daha iyi ve başarılı etkileşim kurmasını sağlıyor. Türkiye’de 40 Yetkili Bayi bayi ve 6 Uydu Bayi noktası ile hizmet veren Yamaha, satın alma anında motosiklet kullanıcısının konforlu bir ortamda vakit geçirmesini sağlarken; bakım, onarım, garanti, yedek parça gibi satış sonrası hizmetleri de en yüksek kalite standartlarında sunuyor.

{ "vars": { "account": "G-HXWPNJRGX4" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }