Dünyanın en sevilen, en ikonik nesnelerinden biri haline gelen, motosiklet sektörünü kökten değiştiren Vespa, ilk prototipi MP6’dan esinlenilerek ürettiği 946 Serisi için, 1.000 adet limitli 10. yıl özel serisini yollara çıkarıyor. 125 ve 150 cc’lik motor hacim opsiyonlarındaki Vespa 946 10. Yıl Serisi “Bunny”, bu özel seri için Çin’in ay takviminden esinleniyor. Her birinde seri üretim numarası özel bir plak üzerinde yazacak olan Vespa 946 Serisi, “Tavşan Yılı” olan 2023 sebebiyle ilk olarak “Bunny” temasıyla koleksiyonerlerin odağına yerleşiyor.
Hassasiyetle üretilen özel bir seri!
Kimselere aldırmayan özgün duruşuyla tüm bakışları üzerinde toplayan Vespa 946 “Bunny” koleksiyonu, kalabalığın içinde gerçekten öne çıkmak isteyenler için tasarlandı. Saf güzellik, zamanın ötesinde bir tasarım ve ince işçilik ile 2013’ten günümüze üretilen 946 Serisi, şık ve zarif yapısıyla 10 yıldır yeniliğin özünü yakalayanlara hitap ediyor. Vespa 946’nın 10. yıl dönümüne özel olarak sadece “Verde 10° Anniversario” renginde üretilen bu model, asit yeşil rengindeki detaylarıyla etkisini artırıyor. Bu kombinasyon ayrıca “Tavşan Yılı”nın eğlenceyi seven ve fütursuz doğasını yansıtıyor. Moda markalarının atölyelerine benzer standartlara sahip bir üretim bandında bir araya getirilen Vespa 946 10. Yıl Serisi “Bunny”, her bir parçasında özenli işçilik ve koleksiyon parçası olduğuna dair detayları barındırıyor.
Teknik özellikleriyle güvenli, kıvrak ve dikkat çekici!
1965 mm uzunluğunda ve 730 mm genişliğindeki Vespa 946 10. Yıl Serisi “Bunny”nin 125 ve 150 cc’lik motor hacim seçenekleri bulunuyor. Her iki seçenekte tek silindirli, 4 zamanlı, 3 supaplı, elektronik enjeksiyonlu, hava soğutmalı motorlar, elektrikli marş sistemiyle kullanılıyor. Önde helezon yaylı, tek kollu monoşok amortisörlü süspansiyon, arkada da 5 pozisyonda ayarlanabilen, ön yüklü tek hidrolik amortisör sistemine yer veriliyor. ASR Sistemli çift kanallı ABS, önde ve arkada 220 mm’lik disklerle fren sistemini oluşturarak maksimum emniyet sağlıyor. Önde 120/70-12, arkada 130/70-12 ölçüsündeki tubeless (İç lastiksiz) lastikler kullanılıyor. 1405 mm’lik dingil mesafesi kıvrak sürüşü beraberinde getirirken, ekonomik sürüş özellikleri sayesinde 8 litrelik yakıt deposu yeterli oluyor.