Tasarımında hareketli kanatlara sahip ilk 2 tekerlekli motosiklet unvanını elinde tutan Moto Guzzi V100 Mandello, motosiklet sektöründe elektronik ayarlanabilir ön cama sahip tek roadster olmasıyla da öne çıkıyor.
Moto Guzzi; konfor, ileri teknoloji ve saf sürüş keyfi sunan V100 Mandello ile motosiklette inovasyonun geleceğe açılan kapılarını aralıyor. Pek çok ilki ve eni barındıran V100 Mandello Serisi, adaptif aerodinamik özelliklere sahip, tasarımında hareketli kanatları barındıran ilk 2 tekerlekli motosiklet ünvanına ek olarak motosiklet sektöründe elektronik ayarlanabilir ön cama sahip tek roadster. V100 Mandello ayrıca gelmiş geçmiş en kapsamlı donanımları barındıran Moto Guzzi modeli olmasıyla da dikkatleri çekiyor.
Emre Acar: “Türkiye motosiklet pazarının satışı en zor bölgesi olan 750 - 1300 cc Touring sınıfında lider konumdayız”
“V100 Mandello, motosiklet kullanmayı bir yaşam tarzı olarak gören sürücüler için muhteşem donanımları bir araya getiriyor”
Yeni Moto Guzzi modeliyle ilgili olarak değerlendirmelerde de bulunan Doğan Trend Otomotiv Motosikletten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Emre Acar; “2021’de 100. yaşına adım atarak motosiklet dünyasındaki öncü kimliğini sürdüren Moto Guzzi, V100 Mandello ile bir kez daha yapılmayanları yaparak müşterilerimize yeniliklerle dolu bir model hazırladı. V100 ve V100 S Mandello, tasarımında hareketli kanatları barındıran ilk 2 tekerlekli motosiklet, elektronik ayarlanabilir ön cama sahip tek roadster ve markanın su soğutmalı ilk motosikleti olmasıyla enleri ve ilki yaşatıyor. Motosiklet kullanmayı bir yaşam tarzı olarak gören, yeri geldiğinde sadece motosiklet kullanmak için yola çıkan sürücüler için muhteşem donanımların bir araya getirildiği Moto Guzzi V100 Mandello Serisi, efsanevi 90 derecelik V-Twin motora eklenen teknolojik gelişmelerle gelecekteki modellere ışık tutuyor. Rüzgar tünelinde şekillendirilen yüksekliği ayarlanabilen ön camı ve hareketli kanatlarla tüm motosiklet sektörünü peşinden sürüklerken, kullanıcılar için de yepyeni bir deneyimin kapılarını aralıyor” dedi.
Geleneksel şaftlı aktarma, ilk defa su soğutmasıyla birleşiyor
Sektörde bir ilk: Adaptif kanatlarla sürücü yüzde 22 daha az rüzgar etkisinde kalıyor
Moto Guzzi V100 Mandello’nun ideal konumlandırılmış kalça-topuk endeksi ve ileriye doğru da uzayan sürücü selesi ile istediğiniz pozisyonda sürüş ve yorulmadan kilometrelerce yol yapmanız mümkün hale geliyor. Elektronik olarak 9 cm yükselip alçalabilen ön camı ve depo üzerinde açılan kanatları ile gövdenize aldığınız rüzgarı da yüzde 22 azaltabiliyor. Uzun yolculukları çok daha az yorularak yapmanızın yanı sıra bu aerodinamik güncellemeler ile soğuk havalarda da motosikleti kullanırken kullanıcının rahat etmesi sağlıyor.
Enlemesine V-Twin motor, QuickShifter şanzıman
Teknolojik bağlanılabilirlik özellikleri
-Moto Guzzi V100 Mandello Teknik Özellikleri
Motor & Şanzıman
Motor tipi: Enine konumlandırılmış 90 derece V-Twin, silindir başına 4 valf
Soğutma sistemi: Su soğutmalı
Motor hacmi: 1042 cc
Silindir Çapı x strok: 96 x 72 mm
Maksimum güç/devir: 115 Hp (84,6 kW), 8.700 d/d
Maksimum tork/devir: 105 Nm, 6.750 d/d
Tüketim: 4,7 lt/100 km
Emisyon Uyumluluğu: Euro 5
C02 Emisyonu: 118 g/Km
Şanzıman: 6 vitesli
Aktarma Şaft
Gövde
Islak ağırlık: 233 kg (%90 dolu depo ağırlığı)
Sele yüksekliği: 815 mm
Yakıt deposu: 17 lt (3,5 lt yedek depo)
Lastik & Süspansiyon
Ön lastik ölçüsü: Cast alüminyum, 17 x 3.5 inç
Arka lastik ölçüsü: Cast alüminyum, 17 x 6 inç
Ön süspansiyon: 41 mm ters maşa, sıkıştırma, geri sekme ve yay ön yük ayarlı
Arka süspansiyon: Ön yükleme ve geri sekme ayarlı
Ön frenler: 320 mm çapında çift yüzlü disk, 4-piston Brembo monoblok radyal kaliper. Viraj Destek ABS.
Arka Frenler: 280 mm çapında tek disk, 2 pistonlu Brembo kaliper. Viraj Destek ABS
Donanım
LED aydınlatma ve Viraj Aydınlatmalı Ön Farlar, LED Göstergeler, Viraj Destekli ABS ve Moto Guzzi Çekiş Kontrol, Hız Sabitleme, Sürüş Modları, Renkli TFT Ekranı, Uyarlanabilir Aerodinamik Parçalar, Ayarlanabilir Elektrikli Geniş Ekran.
-Moto Guzzi V100 Mandello S Teknik Özellikleri
Motor & Şanzıman
Motor tipi: Enine konumlandırılmış 90 derece V-Twin, silindir başına 4 valf
Soğutma sistemi: Su soğutmalı
Motor hacmi: 1042 cc
Silindir Çapı x strok: 96 x 72 mm
Maksimum güç/devir: 115 Hp (84,6 kW), 8.700 d/d
Maksimum tork/devir: 105 Nm, 6.750 d/d
Tüketim: 4,7 lt/100 km
Emisyon Uyumluluğu: Euro 5
C02 Emisyonu: 118 g/Km
Şanzıman: 6 vitesli, Islak debriyaj, kaydırmalı hidrolik debriyaj
Aktarma: Şaft
Gövde
Islak ağırlık: 233 kg (%90 dolu depo ağırlığı)
Sele yüksekliği: 815 mm
Yakıt deposu: 17 lt (3,5 lt yedek depo)
Lastik & Süspansiyon
Ön lastik ölçüsü: Cast alüminyum, 17 x 3.5 inç TPMS
Arka lastik ölçüsü: Cast alüminyum, 17 x 6 inç TPMS
Ön süspansiyon: 43 mm Öhlins Smart EC 2.0 yarı aktif süspansiyon sistemi
Arka süspansiyon: Yarı aktif sıkıştırma ve geri tepme sönümleme ile tamamen ayarlanabilir Öhlins TTX Smart EC2.0
Ön frenler: 320 mm çapında çift yüzlü disk, 4-piston Brembo monoblok radyal kaliper. Viraj Destek ABS
Arka Frenler: 280 mm çapında tek disk, 2 pistonlu Brembo kaliper. Viraj Destek ABS
Donanım
LED Aydınlatma ve Viraj Aydınlatmalı Ön Farlar, LED Göstergeler, Viraj Destekli ABS ve Moto Guzzi Çekiş Kontrol, Hız Sabitleme, Sürüş Modları, Renkli TFT Ekranı, Uyarlanabilir Aerodinamik Parçalar, Ayarlanabilir Elektrikli Geniş Ekran, TPMS (Lastik Basınç Göstergeleri), Elcik Isıtma, Yukarı/Aşağı QuickShifter, Moto Guzzi MIA Platform.