• Yamaha bu yeni nesil Supersport ile, pistte ya da şehir yollarında adrenalin arayan sürücüler için R dünyasını ulaşılabilir hale getiriyor.
  • Yalnızca 188 kg dolu ağırlığa sahip R7, kompakt şasisi ile R ailesinin en incesi…
  • Yüksek torklu performansı, agresif R ailesi tasarımı ve süper çevik kullanımı ile R7 kendi sınıfı içinde rakipsiz bir model…

yamaha-R7_3

Destekli ve Kaydırmalı (A&S) debriyaja sahip ilk CP2 motorlu Yamaha motosikleti

Honda’nın Yenileri ve Elektrikli Konseptleri EICMA 2024’te Honda’nın Yenileri ve Elektrikli Konseptleri EICMA 2024’te

Kuvvetli ve kontrol edilebilir güç

Yüksek torklu 689 cc CP2 motor, gazı açtığınız anda kuvvetli ve kontrol edilebilir bir güç sağlıyor. R7; upside down ön amortisörler, yüksek teknik özellikli frenler ve radyal bağlantılı ön kaliperlerle donatılmış çevik yol tutuş özellikli şasiye sahip. R7, çevik kullanımı ve hassas süspansiyon hareketiyle kolay manevra yapabilen hafif döküm jantlara sahip. Viraj alırken, hızlanırken ve fren yaparken dengeli ve güvenli bir yol tutuşu sağlayan geniş 120/70ZR17 ön lastik ve 190/55ZR17 arka lastik yüksek düzeyde çekiş gücü sağlıyor.

R genleriyle şekillenen hafif tam karenaj…

Alüminyum alt panellerin bulunduğu hafif tam krenaj, saf R serisi genleriyle şekillendirildi. M şeklindeki hava kanalı ve güçlü orta LED far ile agresif bir çift gözlü ön yüze sahip. Yeni tasarlanan bağlantılı tip arka süspansiyon sisteminde, R7’nin sportif karakterine uyacak şekilde tasarlanmış sönümleme özellikleri ve yay hızı ile donatılmış ayarlanabilir amortisör bulunuyor.

Sportif sürüş pozisyonu…

R7’nin klipsli gidonları, arka set ayaklıkları ve tek kişilik sele tasarımı sportif bir sürüş pozisyonu sağlıyor. Derin depo kapağı tasarımları, sürtünmeyi azaltmak için motosiklete daha yakın durmayı sağlıyor ve frenleme ile viraj alma sırasında ekstra destek ve kavrama sunuyor.