Şirket Haberleri / Lansman

Otopratik markalı ürünlerde artık ‘Silecek’ de var

Brisa’nın hızlı bakım servisi markası Otopratik, yedek parça ve oto bakım ürünlerinin yer aldığı geniş ürün portfolyosuna araç sileceğini de dahil etti. 

Bridgestone ve Sabancı Holding iştiraki ve Türkiye lastik pazarı lideri olan Brisa, araç sahipleri için güçlü çözüm ortağı olmaya devam ediyor. 2022’nin ilk çeyreğinde Arvento Mobil Sistemlerini bünyesine katarak lastiğin ötesinde çözümlerine hız kazandıran ve mobilitenin lideriğini üstlenen Brisa, hızlı bakım servis zinciri Otopratik’te ürün yelpazesini genişletmeye devam ediyor.

Periyodik bakım, fren balatası ve disk değişimi, lastik, jant, akü satış ve hizmeti, ön düzen bakımı, klima gazı dolumu, amortisör değişimi gibi temel bakım hizmetleri veren Otopratik, son olarak Otopratik markalı ürün ailesine araç sileceğini dahil etti. 350mm, 400mm, 450mm, 500mm, 550mm, 600mm, 650mm, 700mm ebatlarında satışa çıkan muz tipi silecekler multi adaptörlü olma özelliği taşıyor. Yüksek hız ve sert hava koşullarında optimum silme sağlayan aerodinamik tasarıma sahip Otopratik marka silecekler, %100 doğal kauçuktan imal ediliyor ve soğukta sertleşmiyor. Bu sayede sürücüler için mükemmel görüş imkanı sağlayarak sürüş güvenliğini doğrudan etkiliyor.

2018 yılında akü ile başlayan; filtre, antifriz ve cam suyu ile genişlemeye devam eden, en son olarak bakım ürünleri, fren balata temizleyici, klima koku giderici, motor temizleyici, çok amaçlı bakım, pas sökücü spreylerin de eklenmesiyle büyüyen Otopratik markalı ürün sayısı silecek ürün grubunun da aileye dahil olması ile birlikte toplamda 109’a çıktı.

47 şehirde 90 noktada profesyonel araç bakım hizmeti veren Otopratik’in Türkiye’deki tüm noktalarından kolaylıkla temin edilebilen silecekler, güvenli sürüş için büyük önem taşıyor.

Otopratik mağazaları ve ürünleri hakkında detaylı bilgi için; https://www.otopratik.com.tr/

Brisa hakkında:

Brisa’nın temelleri, Sabancı Holding ve ortaklarının girişimiyle 1974 yılında kurulan Lassa ile atılmıştır. Lastik sektöründe dünyada yaşanan gelişmelere paralel olarak; 1988 yılında Sabancı Topluluğu ile Dünyanın en büyük lastik üreticisi Bridgestone Corporation arasında gerçekleşen ortaklık sonucunda, Brisa bugünkü adını almıştır. Türkiye lastik pazarı lideridir.

Brisa Kocaeli Üretim tesisleri dünyanın tek çatı altındaki en büyük lastik fabrikalarından biridir. Aksaray fabrikası ise sektörün ilk akıllı uygulamalarla donatılmış fabrikasıdır. Bu fabrikalarında ürettiği Lassa markalı ürünler, bugün 80’i aşkın ülkede 80 distribütörü, 610 tabelalı mağazası ile dünyada ara. Sahipleriyle buluşmaktadır.

Türk ekonomisine olduğu kadar ülkenin toplumsal gelişimine de önem veren Brisa, sürdürülebilirlik faaliyetlerini Birleşmiş Milletlerin Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarına katkı sağlayan şekilde ele almaktadır. Biyoçeşitliliğe katkıda bulunduğu “Turnalar Hep Uçsun”, eğitime katkısını ortaya koyduğu “Brisa Akademi” ve “Brisa Mensupları Öğrenimi Destekleme Derneği”, kültürel bir değer olan “Brisa Müze” ön plana çıkan değerleridir. Şirket, CDP Türkiye’de “İklim Değişikliği” ve “Su Güvenliği” Liderleri arasında olup, “Tedarikçi İlişkileri Derecelendirmesi”nde global liderler listesindedir. 2030’da doğrudan emisyonlarını %56 azaltmayı, 2050’de ise net sıfır emisyon hedefini açıklayan Brisa, 1,5 derece senaryosuna göre hazırladığı uzun vadeli emisyon azaltım hedefleri, Bilimsel Temelli Hedefler Girişimi (Science Based Targets Initiative) tarafından onaylanan ilk şirket olmuştur.

Brisa, Bridgestone, Lassa, Dayton, Kinesis, Firestone lastik markaları, Bandag kaplama markası, ana markaları ile beraber Lastiğim, Otopratik ve Propratik hizmet noktaları, Lastik.com.tr internet satış sitesi, ticari araç filolarına yerinde bakım sağlayan Mobilfix mobil bakım servisi ve Profleet hizmet paketi, Probox mobil satış ve hizmet noktası ve Lastik Oteli lastik saklama hizmetiyle Türkiye ekonomisi ve gelişimine katkı sunmaktadır. Şirket sürdürülebilir mobilite odak alanında, Arvento Mobil Sistemler ile, lastik, servis ve telematik iş kollarını bir araya getirerek, filo müşterilerine değer katmak için çalışmaktadır.

{ "vars": { "account": "G-HXWPNJRGX4" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }