Opel’in Enerjisi Elektriklendi! Opel’den Dikkat Çeken İmaj Filmi! Opel Türkiye, hazırladığı yeni reklam filmiyle “Dramayı Geç, Elektrikliye Geç” mesajını hedef kitlesiyle buluşturuyor. Opel’in yeni imaj filmi, araçlarını herhangi bir sebeple değiştirmek isteyenlerin, elektrikli araca geçerken yaşadığı menzil ve şarj gibi kaygıları bir kenara bırakmaları gerektiğini vurguluyor.Opel Türkiye Yeni Reklam Filmi

Avrupa’nın en büyük otomobil üreticilerinden biri olan Opel, kapsamlı elektrikliye geçiş hamlesiyle 2024 yılı itibarıyla her modelinin elektrikli bir versiyonunu, 2028 yılından itibaren ise Avrupa’da sadece elektrikli modellerini piyasaya sürme stratejisini hedef kitlesine yönelik pazarlama çalışmalarında da ön plana çıkartıyor. Bu kapsamda Opel Türkiye, “Dramayı Geç, Elektrikliye Geç” sloganıyla hazırladığı yeni imaj filminde araçlarını herhangi bir sebeple değiştirmek isteyenlerin, elektrikli araca geçerken yaşadığı menzil ve şarj gibi kaygıları bir kenara bırakmaları gerektiğini esprili bir dille ele alıyor. İmaj filminde yüksek menzilli ve hızlı şarj olan Opel elektrikli araçlar “Opel’in Enerjisi Elektriklendi” sloganıyla ön plana çıkıyor.Opel Türkiye Yeni Raklam Filmi Ile Yeni Imaj Oluşturdu

Trafiğe Çıkan Her Otomobil Büyük Bir Mobil Veri Merkezi Trafiğe Çıkan Her Otomobil Büyük Bir Mobil Veri Merkezi

Prodüksiyonunu Kala Film’in üstlendiği filmin yönetmen koltuğunda Ali Atay ve Olgu Baran oturuyor. Kampanya, Harman ve JvM ortaklığıyla hazırlandı.

Opel Türkiye Opel ElektriklendiKünye:
Reklamveren: Opel
Reklamveren Yetkilileri: Ahmet İçöz, Nihal Demirçelik, Merve Uysal, Tuğçe Elenalı, Simanur Şahin
Reklam Ajansı:
Prodüksiyon Şirketi: Kala
Yönetmenler: Ali Atay, Olgu Baran
Medya Ajansı: Starcom
Dijital Ajans: Digitas
PR Ajansı: Canyaş İletişim