Almanya Federal Motorlu Taşımacılık Kurumu’nun (KBA) verilerine göre Corsa, 2024 yılının ilk altı ayında tüm motor seçenekleriyle 20.231 adet satılarak kendi segmentinin lideri konumuna geldi.
Corsa Elektrik bu yıl da kendi sınıfında elektrikli araçlar arasında liderliğini koruyor. Sınıfının en çok tercih edilen aracı olan Corsa, uzun süredir devam eden başarı hikayesinde yeni bir sayfa açarken, Opel’in elektrikli ulaşım stratejisini de desteklemeye devam ediyor.
Opel, Alman markalar arasında haziran ayında en iyi sonucu elde etti!
Opel’in mobilite ve gelişmiş mühendislik yeniliklerini, geniş bir müşteri kitlesi için erişebilir kılma vaadine ortak olan Corsa, yeni Opel Vizor marka yüzü ve sezgisel dijital kokpit teknolojisiinin yanı sıra karşıdan gelen araç sürücüsünün gözlerinin kamaşmasını engelleyen yeni Intelli-Lux LED® Matrix Light teknolojisiyle de çok sayıda üstün teknolojiyi ve güvenlik donanımını segmentinin ötesine taşıyarak sunuyor. Genel olarak Opel, hem haziran ayında hem 2024 yılının ilk altı ayında oldukça güçlü sonuçlar elde etti.
Almanya Federal Motorlu Taşımacılık Kurumu’nun (KBA) verilerine göre haziran ayında 17,107 adet binek Opel modeli trafiğe kaydedidi. Bu güçlü rakam, Opel’in satış başarısını geçtiğimiz yılın haziran ayına göre yüzde 17,9’luk bir artışla güçlü bi şekilde devam ettirdiğini gösterirken, Opel’in geçtiğimiz yıl yüzde 5,2 olan binek araç pazar payı da yüzde 5,8 ile 2023 yılı haziran ayına göre önemli ölçüde artış gösterdi. Yılın ilk yarısında 77,235 adet Opel marka binek araç trafiğe kaydedildi ve Opel’in geçtiğimiz yılın aynı dönemine kıyasla Almanya’daki pazar payı yüzde 15,5’lik bir artışla yüzde 4,8’den yüzde 5,2’ye ulaştı.
Opel’in şimdiye kadar mükemmel bir sonuç elde ettiğini açıklayan ve Alman markaları arasında haziran ayında en güçlü sonucu elde eden marka olduğunu söyleyen Opel Almanya Başkanı Patrick Dinger, “Yılın ilk yarısında kendi segmentinde lider olan, en popüler aracımız Corsa, bu sonucun elde edilmesinde büyük katkı sağladı. Opel’in binek araçlarına yönelik olan önemli artış Opel’in model gamının müşteri ihtiyaçlarına en iyi şekilde uyarlandığının net bir göstergisidir” dedi.
Ope
Avrupa’nın en büyük otomobil üreticilerinden biri olan Opel, kapsamlı elektrikliye geçiş hamlesiyle CO2 emisyonlarının azaltılmasında öncü bir rol üstleniyor. Şirket 1862 yılında Almanya’nın Rüsselsheim kentinde Adam Opel tarafından kuruldu ve 1899 yılında otomobil üretimine başladı. Opel, Ocak 2021’de Groupe PSA ve FCA Group arasındaki birleşmeyle yeni sürdürülebilir ulaşım döneminin küresel lideri olarak kurulan Stellantis NV’nin bir parçası. Şirket, İngiliz kardeş marka Vauxhall ile birlikte dünya genelinde 60’ın üzerinde ülkede temsil ediliyor. Opel, sürdürülebilir bir başarı tesis etmek üzere müşterilerin gelecekteki ulaşım taleplerinin karşılanmasını sağlamak için elektrikliye geçiş stratejisini uyguluyor. 2024 yılına kadar, her bir Opel modelinin bir elektrikli versiyonu satışa sunulacak. Bu strateji, Opel’in sürdürülebilir kârlı, küresel ve elektrikli bir gelecek oluşturmak için uyguladığı PACE planının bir parçası.