GÜNCEL

Kusursuz müşteri deneyimi yaşatan markalar seçildi

Türkiye’nin müşteri memnuniyetini ölçen ilk ve tek platformu Şikayetvar tarafından bu yıl dokuzuncu kez düzenlenen A.C.E. Awards İstanbul’da gerçekleştirildi.

194 bin markanın, 11.2 milyon bireysel üyenin ve aylık ortalama 28 milyon ziyaretçinin buluştuğu Şikayetvar, 23 yıllık tecrübesiyle mükemmel müşteri deneyimini yaşatan markaları dokuzuncu kez ödüllendirdi.

Firmaların şikayet verileri, pazar payları ve Şikayetvar tarafından uygulanan yıllık 1.5 milyonun üzerinde anket baz alınarak hazırlanan Müşteri Deneyim Endeksi araştırması sonuçlarına göre, tüketicisine mükemmel müşteri deneyimi yaşatan markaların ödüllendirildiği Şikayetvar Ödül Töreni, 19 Şubat Pazartesi Salı günü Mandarin Oriental Bosphorus, İstanbul’da marka temsilcilerini ödülleriyle buluşturdu.

Markaların uçtan uca şikayet yönetim becerisinin ödüllendirildiği A.C.E. Awards’ta bu yıl müşteri deneyimini en iyi yöneten 118 marka ödüllerine kavuştu.

Şikayetvar 9’uncu A.C.E. Awards’ta ödül alan otomotiv, kargo, lojistik, araç kiralama ve ikinci el otomobil markaları ve dereceleri şöyle sıralandı:

Otomotiv A : Renault (Diamond), Ford (Gold), Fiat (Silver)

Otomotiv B: Dacia (Diamond)

Otomotiv Premium: BMW (Diamond)

Kargo: Yurtiçi Kargo (Diamond), MNG Kargo (Gold), Aras Kargo (Silver)

Kargo E-Ticaret: hepsiJET (Diamond), KARGOMsende (Gold), Sendeo (Silver)

Akaryakıt: BP Petrolleri (Diamond), Opet (Gold)

Lojistik: Horoz Lojistik (Diamond)

Oto Kiralama: Sixt (Diamond), Novacar (Gold)

Akü: Yiğit Akü (Diamond)

Online İkinci El Otomobil: VavaCars (Diamond)

Oto Kiralama Araç Paylaşım: TikTak Kirala (Diamond)

Araştırmanın Metodolojisi: Markalar tarafından uygulanan şikâyet yönetiminin temel alındığı A.C.E. Awards için Şikayetvar’da müşterilere yönelik her yıl 1,5 milyonu aşkın anket gerçekleştiriliyor. Markalara takdim edilen A.C.E. Awards, gerçek tüketicilerle yapılan anketlerin oluşturduğu “Müşteri Deneyimi Endeksi” baz alınarak ölçümleniyor. Endekste temel parametreler olarak pazar payına oranla şikâyet payı, memnuniyet düzeyi ve marka sadakati kullanılıyor.

{ "vars": { "account": "G-HXWPNJRGX4" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }