Fiat Egea Hybrid seçeneklerinde öne çıkan detaylar
Fiat Egea'nın Hybrid ve yeni dizel otomatik seçenekleri Türkiye'de stışa sunuldu. İşte tüm detaylar...
Egea Hybrid: Yeni Nesil Hibrit Teknolojisi ile hem çevreci hem yakıt
tüketiminde avantajlı
yeni nesil 130 HP güç ve 240 NM torka sahip, 1,5 litrelik 4 silindirli turbo benzinli FireFly moto
48-Volt bataryaya sahip 15 kw’lık elektrik motorun sinerjisi
Egea Hybrid’de BSG (Belt Start Generator) ve 15KW’lık elektrikli motor 130 beygirlik içten yanmalı motoru destekliyor.
Egea, sahip olduğu 48V hibrit teknolojisi sayesinde, çevreci yaklaşımı yanı sıra yakıt tüketiminde de avantaj sunuyor.
Egea Hybrid’de BSG (Belt Start Generator) ve 15KW’lık elektrikli motor 130 beygirlik içten yanmalı motoru destekliyor.
Egea Hybrid, yeni güç aktarma organları sayesinde içten yanmalı motorun ısınma fazında oluşan yakıt tüketimi ve emisyonun düşürülmesi sağlanıyor.
Egea’daki hibrit teknolojisi; aracın sessiz, akıcı, yakıt harcamadan, %100 elektrikli modda kalkış yapabilmesine (e-launch) ve düşük devirde tamamen elektrikli modda ilerlemesine (e-creep) imkan sağlıyor.
Egea Hybrid, sadece elektrik motorun gücü ile yoğun ve sıkışık trafikte kısa mesafelerde gaz pedalına basmadan ilerleyebiliyor (e-queueing).
Egea Hybrid tamamen elektrik modunda park edilebiliyor (e-park).
Egea ürün gamı daha da zenginleşiyor.
Altı yıldır ülkemizin en çok tercih edilen modeli olan Egea’nın 2022 yılında gama eklenen yeni versiyonlar ve Hybrid modelleriyle daha da güçlenecek...
Egea Hybrid ile birlikte 7 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman da FIAT markasında ilk defa satışa sunuluyor.
Hem frenleme hem de yavaşlama esnasında enerji geri kazanımı ile bataryasını şarj edecek şekilde geliştirilen Hibrit Egea, performanstan ödün vermediği gibi maksimum sürüş konforu sağlıyor.
7 ileri otomatik vitesli Egea Hybrid, 0-100 km hızlanmasını 8,6 saniyede tamamlarken yakıt tüketiminde de önemli bir avantaj sağlıyor ve şehir içi kullanımda 100 km.de 5,0 lt’lik (WLTP) tüketim değerine ulaşıyor.
Egea Ailesi’nin merakla beklenen 1.6 Multijet II 130 HP’lik Dizel otomatik şanzımanlı versiyonları da tüm gövde tiplerinde mart ayında FIAT showroomlarındaki yerini aldı.
Egea’daki hibrit teknolojisi, yine Fiat modellerinde bir ilk olarak, sürüş sırasında benzinli motoru tamamen kapatarak WLTP çevriminin yüzde 47’sinin benzinli motor çalıştırılmadan tamamlanabilemesini sağlıyor.
Egea'nın yeni 48-Volt hibrit benzinli motoru, şehir içi kullanımda hem benzinli, hem de dizel motorlara oranla daha düşük yakıt sarfiyatı sağlıyor.
Yeni Egea Hybrid, tüm bu özellikleriyle sınıfındaki en gelişmiş 48-Volt Hibrit motor seçeneğini sunuyor.
İleri sürüş destek sistemleri (ADAS) ile donatılan hibrit motorlu Egea, ailenin tüm üyelerinde olduğu gibi, ‘Trafik İşareti Tanıma Sistemi’, ‘Akıllı Hız Asistanı’,’ Şerit Takip Sistemi’, ‘Sürücü Yorgunluk Uyarı Sistemi’, ‘Akıllı Uzun Far’ gibi güvenlik donanımlarını Urban (orta) donanım seviyesinden itibaren seçilebilir hale getiriyor.
Egea 5 kapı pazarındaki (HB, SW ve Cross) payını iki katına çıkardı.
Egea’nın otomatik şanzımanlı hibrit motorlu versiyonları nisan ayından itibaren Sedan, Hatchback, Cross ve Cross Wagon gövde tipleriyle FIAT showroomlarındaki yerini alıyor.
Egea Hybrid, Easy (Sedan) / Street (Hatchback ve Cross), Urban ve Lounge olmak üzere 3 farklı donanım seviyesinde otomatik şanzımanla 509.900 TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor.