Yerli Üretimde Alarm: Satılan Her 10 Otomobilden 7’si İthal! Yerli Üretimde Alarm: Satılan Her 10 Otomobilden 7’si İthal!

Chery, Şangay Otomobil Endüstrisi Fuarı’nda marka için yeni bir adımı temsil eden tamamen yeni HIMLA pickup serisini resmen tanıttı.

Chery International Genel Müdür Yardımcısı Zhu Shaodong, Chery markasının lansmanında yaptığı konuşmada, “Chery markası orijinal amacına sadık kalıyor ve aile odaklı müşterilerin ilk tercihi olmaya devam ediyor” dedi. Ayrıca HIMLA'nın stratejik vizyonuna da değinerek, “HIMLA, her türlü arazide üstün bir performans sunabiliyor ve bu da her kullanıcının hayalindeki topraklara ulaşmasına yardımcı oluyor” dedi.

HIMLA modelinin tanıtımı Chery’nin ürün gamını zenginleştiriyor

Son yıllarda pickup sınıfı araçlar, geleneksel işlev amacının ötesine geçerek çok üretkenliği yaşam tarzının çekiciliğiyle birleştiren çok yönlü araçlara dönüştüler. Küresel pickup pazarı artık büyümenin altın çağına giriyor. En son IHS verilerine göre, küresel pickup satışları 2025 yılında 5,67 milyon adede ulaştı ve 2030 yılına kadar 6,3 milyon adedi aşması bekleniyor. Bu da yaklaşık %1,8 oranında yıllık büyüme (CAGR) anlamına geliyor. Elektrikliye geçiş, akıllı teknoloji ve özel kullanım olmak üzere çok boyutlu bir eğilim de ortaya çıkmış durumda.

Chery'nin HIMLA serisi bu değişime stratejik bir yanıt niteliğinde. “HIMLA” ismi, dağ zirvelerine olan hayranlıktan ve fetih ruhundan esinlenerek hedef kitlesinin cesur ve pratik değerlerini temsil ediyor.